0

Skūpus moka 2 kartus: autoservisai (II dalis)

Atėjo laikas ir 2 daliai apie potyrius keičiant ABS daviklį autoservise. Praeitą įrašą galite rasti čia.

Taigi atsiėmiau automobilį ir užvedžiau. Iš karto vėl tas klaidos pranešimas, pajudu iš vietos. Lyg viskas ok, važiuoja, bet stabdau – kala per pedalą. O pagalvoju, ABS veikia? Nė velnio. Pasiekus ~40 km/h greitį dar vieną kartą pasirodo ta pati klaida ir kalimas per pedalą baigiasi.

Pamiršau paminėt praeitame įraše, jog servisas sakė, pasiekus ~40 km/h greitį pradeda matyti ~240 km/h ir nebeveikia ABS. Įdomiai skamba. Bet reikėjo kažkaip spręsti problemą, tai susitariau su meistru iš kito miesto, pas kurį jau teko tvarkytis automobilį ir viską padaro kaip reikiant. Daro – kaip sau. Nuvažiavau pas jį ir padarom pradžioj diagnostiką. Pavažinėjam ratais Kaune ir gyvuose parametruose matom problemas, pagal kurias greičiausiai neveikia mūsų ABS. Grįžus į kiemą, prasideda ardymo darbai. Čia ir prasidėjo praeito „UAB Šaras“ „darbai“.

Visų pirma nuėmus ratą atjungiam ABS daviklį ir jį ištraukiam. Čia pirmas vaizdas nelabai sužavi. ABS daviklis apšlifuotas su „bulgarke“. Atsiprašau, bet ****t, kas per servisas turi būti, jog daviklį reiktų šlifuoti, jog būtų galima jį įdėti? Išsivalai angą į kurią reikia jį įkišti ir paprasčiausiai jis tilps. Bet kam vargti, jei galima padaryti lengviausiu būdu, o jei ir sugadinsim, gi ne mūsų problema, kad jis ten netilpo. Tai iš kampuoto, jis patapo cilindru, visa laimė veikė. Ardom toliau, reikia išimt guolį (mano automobilyje ABS žiedas yra įmontuotas guolyje, tai jį sugadinus, reikia keist visą rato guolį). Po truputį prisikasėm prie jo, išėmus matosi įdaužimai jame. Atsuktuvo žymės ir kažkiek išskaldyta pačio magneto.

Guolio keitimas su presavimu užtruko visą dieną. Kadangi meistras pats visų įrengimų neturi, tai kreipėsi kitur. Tuo pačiu buvo pakeista „varlės koja“ kuri irgi nėra pigi, bet geriau iš karto, nei reiktų vėl paskui keist. Na ir pagaliau vėl turiu tinkamai funkcionuojantį automobilį. Reziumuojant iš 10€, suma išaugo iki ~120 €, viso labo tik 12 kartų ir tik dėl daviklio pakeitimo. Baisu pagalvoti kiek visko būtų nutikę jei būtų servisas pats ir guolį keitęs, o gal ir nieko nenutiktų. Bet manau bent minimaliai būtų reikėję pakeist abu priekinius guolius 🙂 Dar vis smalsu pasižiūrėt ar ir vairuotojo pusės daviklį apšlifavo, kad sugebėtų įkišt.

Atsargiai rinkitės servisus, nes galite papulti į ne visai tinkamas rankas. O po to seks milžiniškai išaugę remonto kaštai, net ir dėl paprasto ABS daviklio.

Vaidas

Parašykite komentarą