25

Xiaomi M365 elektrinis paspirtukas

Xiaomi M365

Šiame įraše papasakosiu apie savo naująją transporto priemonę Xiaomi Mijia M365 elektrinį paspirtuką. Na dabar ji ne tokia nauja, jau naudojuosi ilgiau nei mėnesį ir negaliu atsidžiaugti.

Šie paspirtukai sparčiai populiarėja Lietuvoje ir visame pasaulyje, tik išėjus jam, jau po kelių mėnesių Kinijoje buvo galima nusipirkti beveik identiškų kopijų. Šiuo metų jų galima įsigyti tik tiesiogiai kinų parduotuvėse, tokiose kaip GearBest, Banggood, taip pat ir AliExpress. Galima užtaikyti ir rasti skelbimuose šių paspirtukų, bet vieni parduoda naudotus, kiti turi užsidėję nemažus antkainius. Aišku pirkdami skelbimuose išvengsim galimų PVM ir muito mokesčių, bet dar neteko išgirsti, jog kas Lietuvoje būtų apmokestintas gavęs šį paspirtuką, padeda specialus siuntimo būdas, kuriuo pasirūpina kinai, bet užtrunka nuo 1 iki 3 mėnesių, tai reikia nusiteikti ilgai laukti arba pirkti brangiau. Aš savo gavau per 2 mėnesius su DPD kurjeriu, be papildomų mokesčių.

Pagrindinė informacija

  • Spalva: Juoda (būna juodos ir baltos spalvos)

    Xiaomi M365 dežėje

    Xiaomi M365 dežėje

  • Ratai: 8.5 colio su pripučiamomis padangomis
  • Variklio dydis: 6.7 colio
  • Minimali variklio galia: 250W
  • Maksimali variklio galia: 500W
  • Maksimalus greitis: 25km/h arba 18km/s (energijos tausojimo režime)
  • Maksimali apkrova: 100 kg
  • Nuvažiuojamas atstumas: iki 30 km
  • Atsparumas vandeniui: IP54
  • Aukštis iki dugno: 87.5 mm
  • Stabdymo sistema: priekis – E-ABS sistema, gale – diskinis stabdis
  • Baterija: 30 x 18.650 mAh
  • Energijos regeneracija
  • Baterijos įtampa: 42V
  • Įkroviklio galingumas: 1W
  • Įkrovimo trukme: 5.5 val.
  • 1.1 W priekinis žibintas
  • Bevielis ryšys: Bluetooth V4.0 (MiHome arba Sewgway-ninbot app)
  • Svoris: 12.5 kg
  • Išmatavimai: 102 x 43 x 114 cm

Pakuotėje rasime: paspirtuką su atjungta rankena, instrukcijas kinų kalba, įkroviklį, žarnelę pompai, atsuktuvą ir 4 varžtus. Išėmus iš dėžės reikia uždėti rankeną ir įsukti 4 varžtus, kurie lengvai neįsisuka 🙂

Tiesa, verta paminėti, jog šie elektriniai Xiaomi M365 paspirtukai yra dviejų rūšių. Vieni pateikia kaip Xiaomi M187, kiti kaip M365, o dar būna ir Youth modifikacija. Esmė yra M365 ir Youth versijos, viena nuo kitos skiriasi tik svoriu (Youth versija 500g lengvesnė), baterijos talpa 5200mAh (Youth) ir 7800mAh (M365), bei žinoma kaina, Youth versija pigesnė.

Dizainas

Xiaomi M365 elektrinis paspirtukas minimalaus dizaino, nieko iššaukiančio nėra, bet tuo ir sužavi Xiaomi produktai – genialumas slypi paprastume. Verta paminėti, jog šis Xiaomi M365 produktas yra laimėjęs „German IF Design Award“ apdovanojimą, tai manau daug ką pasako apie produktą. Tai jau nebe pirmas dizaino apdovanojimas Xiaomi šeimoje.

Nulenkiama rankena leidžia paspirtuką lengvai transportuoti ir nešti patogiai, žinoma jis nėra lengvas, bet jis skirtas važinėtis, o ne nešiotis 😀 Nulenkta rankena užsifiksuoja už skambučio esančios kilpos pagalba prie galinio rato purvasargio.

Ant rankenų rasim kaip minėjau skambutį, priekinį LED žibintą, kuris šviečia gana neblogai, akceleratoriaus jungiklį ir 4 LED lemputes kurios informuoja apie baterijos likutį ir ar įjungtas energijos taupymo režimas (apatinis led šviečia žaliai).

Xiaomi M365 elektrinis paspirtukas

Xiaomi M365 elektrinis paspirtukas

Valdymas ir funkcijos

Xiaomi M365

Xiaomi M365 informacija MiHome programėlėje

Norint įjungti Xiaomi M365 reikia vieną kartą paspausti įjungimo mygtuką ir įsižiebs visi led indikatoriai ir pradės rodyti baterijos likutį. Norint pereiti į energijos taupymo režima (ECO) ar į įpratą režimą reikia greitai  du kartus paspausti įjungimo mygtuką. Norint įjungti ar išjungti priekinį LED žibintą, reikia 1 kartą paspausti įjungimo mygtuką, o išjungti elektrinį paspirtuką galime ilgiau palaikius įjungimo mygtuką.

Važiavimas Xiaomi M365 paprastas, tai kaip ir važiuoti paprastu paspirtuku,

Xiaomi M365 MiHome

Xiaomi M365 baterijos informacija MiHome programėlėje

bet reikia tik 1 kartą pasispirti ir žiūrėk jau važiuoji, o kai standartiniu, žiūrėk jau ir kojos pavargo nuo pasispardymo 😀 Tai kaip supratot, norint pradėti važiuoti reikia pasispirti, t.y. suteikti pradinį pagreitį ir tuomet jau pradės veikti akceleratorius. Įprastame režime greitėjama pakankamai greitai, o ECO režime greitėja ir važiuoja lėčiau.

Detalią informaciją galime pamatyti prie paspirtuko prisijungus su išmaniuoju telefonu, tam galime naudoti MiHome arba Segway-ninebot aplikacijas. Ten galime matyti: greitį, baterijos likutį, taip pat detalią informaciją apie bateriją (temperatūra, įtampa, įkrova, kiek kartų krauta, kiek ciklų, pagaminimo datą), likusį ir nuvažiuotą atstumą, temperatūrą, versiją, serijinį numerį, galime užrakinti paspirtuką, įjungti skirtingą regeneracijos stiprumą ir t.t.

 

Įspūdžiai

Įspūdžiai? Įspūdžiai tik patys geriausi, aišku yra ir minusų, bet pliusai su kaupu atperka minusus. Šiam momentui jau nuvažiavau per ~340 km ir 2 kartus susidūriau su viena ir ta pačia problema, tai kiaura priekine padanga. Pirmą kartą sutvarkiau, uždėjau lopą, bet antrą kartą problema pasikartojo. Čia vienas iš trūkumų šio Xiaomi M365 paspirtuko, kameros plonos, o padanga šiurkšti, per laiką pratrina. Bet antrą kartą jau buvau gavęs vientiso mišinio, pilnavidures padangas iš Gearbest už 11€/vnt. (vieną sugadinau, perkaitindamas mikrobangų krosnelėje), tai ją užmontavau. P.s. priekinę padangą tvarkyti sunkiau, kadangi joje yra variklis sujungtas laidu, tai niekur pasinešti į šoną negali, turi likti prie paspirtuko. Su pilnavidure padanga pasidarė šiek tiek kietesnis, garsesnis važiavimas ir gal kažkiek mažiau sukibimas su danga, visgi kitoks mišinys. Taip pat kliba truputį vairas ties sulenkimu, bet tam panaikinti naudojama 3D spausdinama tarpinė, bet at panaudojau karštus klijus, kol karšti, gali įgauti reikiamą formą.

Nuvažiuojamo deklaruojamo atstumo t.y. 30km pasiekti man nepavyko, geriausia ką pasiekiau, tai ~23km, bet galbūt esant vasaros orams, važiuojant ECO režimu pavyktų pasiekti, šiaip vidutiniškai užtenka 17-18km. Dabar kol kas šio atstumo pakanka, dažniausiai geru oru naudoju vykimui į darbą ir atgal, taip pat kai reikia kur mieste pavažiuoti, smagus reikalas 🙂 Taip pat plečiasi šių elektrinių paspirtukų naudotojų gretos Vilniuje, tikiu ir kituose miestuose išsiplės.

Greitį pasiekiu tokį kokį deklaruoja, su ECO režimu važiuojant atrodo, jog gana lėtai važiuoji, bet normaliame režime greičio netrūksta. Žinoma, jei yra noras važiuoti į kalnus ar įkalnes, tai rekomenduoju važiuoti įkrautu akumuliatoriumi, kadangi tuomet jis turi daugiau galios, nes didesnė įtampa, išsikraunant tampa vis sunkiau važiuoti į įkalnes ir panašiai. Lygiu keliu problemų nekyla jokių. Šaligatviai ir dviračių takai ne patys geriausi, tai daug kur krato per suskilinėjusias plyteles (praverstų amortizatoriai), tuomet ne pats maloniausias važiavimas. Taip pat bandėm katu važiuoti vingio parke su drauge, tai kuo puikiausiai važiavome ir bėgėjosi greitai, ir taip pat viršijome leistiną 100 kg maksimalų svorį, tai puikiai tinka ir sunkesniems. Žinoma, tai turi įtakos ir kilometražui, kuo sunkesnis, tuo trumpesnis įveikiamas atstumas.

Išvados

Važinėju dar tik apie pusantro mėnesio, kai tik orai leidžia, o jau pasiekiau 350 km, tai esant vasarai būtų daug daugiau kilometrų. Tai vienas iš geriausių mano pirkinių, kuriuo labai džiaugiuosi, jog įsigijau ir nei kiek nesigailiu. Dabar liko nusipirkti papildomų priedų, taip sakant „patiuninguoti“ ir bus iš viso ledas. Paskaičius rusų ir ispanų telegram susirašinėjimus, tai įvairiai modifikuoja, net šipuotas padangas pasidaro ar amortizatorius, bet man užteks papildomo apšvietimo ir apsaugų.

Rekomenduoju visiems šį paspirtuką, žinoma nusiteikit, jog sunkiai bus nuvažiuojamas 30 km atstumas, bet mieste kelionėms pilnai užtenka ir 20-25 km. Į kokį darbą važinėt ar šiaip su reikalais nerealus pirkinukas už kur kas mažesnę kainą nei alternatyvos. Norisi važiuoti ir blogu oru ar sningant (teko išbandyti ant sniego), bet geriau pasaugoti sveikatą ir žinoma patį Xiaomi M365 paspirtuką, o ir spėju mūsų druskos keliuose į gerą neišeis. O galbūt jog paspirtukas aliumininis , tai nerūdys, bet varikliui ir akumuliatoriui galėtų pakenkti.

Šiuo metu rinkoje už 300-400€ nieko geresnio rinkoje nemačiau. Visi kiti turi gana stipriai užkeltas kainas, bet čia žinoma žiūrint ir perkant Lietuvoje.

Pliusai

  • Greitas
  • Kokybiškos medžiagos
  • Patogus transportuoti
  • Energijos regeneracija
  • E-ABS sistema
  • Patraukli kaina

Minusai

  • Lėtas įkrovimas (iki 5.5 val.)
  • Lengvai susidėvinčios ratų kameros
  • Pradedantis klibėti vairas
  • Mažesnis nei deklaruojamas įveikiamas atstumas
  • Žemas atsparumas vandeniui (IP54)

 

 

 

 Xiaomi M365 3-5 dienos pristatymas iš Vokietijos sandėlio – 395€

Nuolaida mano skaitytojams su nuolaidos kodu – (šiuo metu kodas neveikia):

Xiaomi M365 EU versija (su papildomais 2 padangų komplektais) – Juodas

Xiaomi M365 EU versija (su papildomais 2 padangų komplektais) – Baltas

Vaidas

25 komentarai

  1. Man po 60km jau pradejo klibeti vairas,bet siaip tikrai vertas demesio. Dabar isigijau naujausia modeli ES2,tai parasysiu atsiliepimus pavasari:)

    • Tas klibėjimas atsiranda praktiškai visiems, todėl vieni naudoja 3D spausdintas „tarpines“, o aš panaudojau karštus klijus 🙂

  2. O su pilnavidurem padangom ar labai kietai vaziuojasi? Ir ar nesutrumpeja pravaziuojamas atstumas?

    • Man panašus kietumas, kaip ir su pripučiamomis, kadangi aš buvau kiečiau pripūtęs (pagal rekomendacijas kitur, tipo ilgiau kameros laikosi). O dėl atstumo, tai nepasakysiu, nebandžiau nei su vienom nei su kitomis pravažiuot vienodomis sąlygomis.

      Tik sukibimas kažkiek mažesnis, nes jos nėra minkštos labai gumos, tai gali būti kažkiek atstumas sumažėja. Man pakliuvo naujesnio modelio jos, tai jos dar palyginamai minkštos, teko skaityti, jog senesnės buvo kaip plastmasinės ir labai kietos 😀

  3. O gal jau reiktu naujesni modeli isbandyti Ninebot ES2? Patobulintas,variklis 300w ir su amortizatoriais. Bet teko girdet,kad galinis ratas jau kliba ir prasciau rieda lyginant su M365…

    • Būtų visai nieko išbandyti 🙂 Bet paskaičius ir pažiūrėjus apžvalgas apie ES2 yra savi pliusai ir minusai. Turi amortizatorius, bet ratai mažesni (priekinis 8″, galinis 7.5″) ir kietos padangos, o pas Xiaomi jei stipriai nepripūstos, turėtų atlikti amortizatorių vaidmenį, bet gali pradurti 😀 Abu pasiekia tą patį greitį, pliusas ekranas ir dedama papildoma baterija, bet ją jau reiks iš oficialaus tiekėjo pirkt 😀 M365 mačiau papildomas sumontuotas, tik viskas sudėtingiau 😀

      Taip sakant ir vienas ir kitas turi pliusų 🙂

  4. Bet site paspirtukas su kiekviena diena atpinga. Tai geras zenklas,vasara turbut pasieksim pika! Uz tokia kaina geresnio varianto dar neradau…

  5. Del padangu nebus problemu jei laikysim 4 atmosferas,o jei vaziuosim su pustustem tada teks kas 50km keisti.

  6. vairas klibes, nes netinkamai sureguliuotas plius reikia pirkti termo plastika ir daryti tarpine kas kokiu 500km. kameros prakirtimas tai ne paspirtuko klate, o tavo, plius slegi palaikyk. reikia apsaugoti galinio led laida ir dar remokneduociau pritvirtinti/sustiprinti galini purvasaugi, nes jis greiciausia nuo vibracinu nulus kazkada. vandanes apsauga gera, nesvarbu koks IP standartas, nebent varinesi po 5cm upelius… 330km pravaziuota…

    • Dėl tarpinės tai puikiai veikia karšti klijai, atšąla ir laikosi tos formos, o dėl padangų bent man tai prasitrynė kamera, bet čia menka problema. Dėl galinio purvasaugio, tai labiau nulūžimą priartina sulenkto paspirtuko nešimas, kadangi kabinasi vairas už jo, nei važiavimas 🙂

  7. M187 paspirtuko dar ir variklis skiriasi, silpnesnis, bei visa elektronika, faktiskaintas pats tik korpusas ir galinis ratas, padangos.

  8. Sveiki, radau intike sita. Cia del padangu susidevejimo. Jai normaliai laikysit pripustas viskas ok bus.

    At a load of 50-70kg: the front wheel is 35-40psi, the rear wheel is 40-50psi.
    At a load of 70-90kg: the front wheel is 40-45psi, the rear wheel is 45-55psi.
    At a load of 90-100kg: the front wheel is 45-50psi, the rear wheel is 50-60psi.
    At a load of more than 100 kg: it is recommended to pump up to 50-55psi front and 60-65psi rear, but careful driving is recommended. The risk of puncture increases with weight gain.

  9. Parasykite kiek sverete patys ir kiek km su juo nuvaziuojate , nes jei as sveriu 90 kg , gal as ji sulauzisiu vos uzlipes, arba nuvaziuosiu vos 5 km pilnai pakroves ?

    • Yra kas ~130kg važiuoja ir nuvažiuoja apie 20 km. Žinoma priklauso nuo svorio ir kelio dangos, bei važiavimo režimo. Nes 30 km atstumas apskaičiuotas esant tokioms sąlygoms: 75 kg apkrova, 25 C oro temperatūra, lygus kelio paviršius be stipraus vėjo, energijos taupymo režimas, ir 15 km/h pastovus greitis.

      Mano atveju ~65 kg, atstumas ~25 km, bet kelias nelygus, su kalnais, dalis eco, dalis ne režimo ir oro vėsus.

    • Sveriu 94 kg. ir vidutiniskai nuvaziuoju apie 22km. vienu pakrovimu. Esu nuvaziaves 27-28km. Bet cia idealiom salygom + ant pacio galo naudojau ECO rezima ir siek tiek pasispirinejau, kad padeciau paspirtukui judet.

    • Keičiau. Tie esantys atšvaitai nusiima nuo dangtelių. Užkišus ką nors smailaus kamputyje atšoka ir jau tada nuimi juos. O po atšvaitais yra varžtai, tai juos atsukti. O toliau jau aišku viskas bus.

    • Klijai kaip tarpinė veikia, o ne kažką suklijuoja, tiesiog su jais lengva gauti reikiamą formą. Yra ir spausdintos jos su 3D spausdintuvais, bet reikia jų iš FLEX, iš ABS jos bevertės. Dauguma atvejų naudojama judėjimui į šonus naikint, o ir panaikina trynimasi metalo į metalą 🙂

    • Jei tik yra galimybė siūlau kiek įmanoma vengti ES1, ES ar ES4. Gal ir gundo bekameriniai ratai su amortizatoriais, bet jie turi daugiau problemų ir ne visos lengvai sprendžiamos. Dėl kieto važiavimo mėgsta atsikratyti varžtai, davikliai ir kas tik gali. Jau naujiems po kiek laiko atsiranda vairo laisvumas, dėl sulankstymo mechanizmo. Kuo daugiau varžtų, tuo daugiau problemų. Galbūt jei kaskart prasiveržiant, pereinant per visus mazgus ir pastoviai tikrinant nebus problemų, bet iš remonto patirties dažni problemų atvejai. Net ratas atsilaisvina šakėje, o priveržimui reikalingas specialus raktas, o ir prisiveržti pats negali, nes varžtus slepia garantinis lipdukas. Aišku kaskart galima kreiptis į garantinį servisą (kurį atlieka ACME), bet tai užtrunka.

      Pranašumas, būtų tai, jog lengvai galima užsidėti papildomą bateriją ir padidėja atstumas nuvažiuojamas, bekameriniai ratai ir kompaktiškesnis sulankstymas 🙂

  10. Kazkokios apzvalgos youtube komentaras del kameros pratrinimo isvengimo: padangos vidini pavirsiu padengti silikonu (kaip suprantu tinka ir tas „SANITARINIS“), ir dar kazkodel pabrezta, kad butent du sluoksnius. Gal kas bende ar isbandys ? O gal autorius kazka geresnio atrado ?

Parašykite komentarą